01.05.18-5Ще одним цікавим засобом навчання є «гра». У школярів молодшого віку переважають ігрові інтереси, наочне мислення, практичне ставлення до розв'язання задач. Зважаючи на все це, доцільно в роботі з дітьми на уроках англійської мови організовувати ігри. Це дозволяє дітям відпочити від щоурочних письмових вправ і є чи не найдієвишим способом для розвитку практичних навичок спілкування.

Так з учнями 2 класу було проведено гру з теми «Fruits» на закріплення граматичних структур

There are some...

There aren't any...

Учні вправлялися у формуванні стверджувальних, заперечних і питальних речень, давали короткі відповіді.

Такі ігри заохочують до участі кожного учня, стимулюють бажання навчатися. Найкращим для учня є можливість навчатися відпочиваючи. А для вчителя - зацікавлений учень.


04.05.18-44 травня у 3-А класі (кл.кер. – Веремейчук Г. М.) був проведений урок-дослід. Організатор – Кобилінська Наталія (мама Евеліни, учениці 3-А класу). Діти із задоволенням спостерігали за дослідами: «Неньютонівська рідина», «Чарівні кульки», «Скітлз», «Ліва» та інші. В кінці уроку учні отримали від пані Наталії солодкий сюрприз.

 

Як і для будь-якої іншої справи, для вивчення англійської мови, дитині потрібна позитивна мотивація — тобто бажання займатися, потреба у цьому, інтерес. Без неї усі зусилля батьків чи вчителів будуть приречені на невдачу: дитина або не вчитиметься, або вчитиметься лише для того, щоб її не карали, і в останньому випадку знання будуть поверхневі й швидко забуватимуться.

Нудьга на уроці – це найнеприємніше, що може трапитися в навчальному процесі. На початку навчального року в учнів ще є бажання вчити англійську. Потім з’являються втома й нудьга. Інтерес до предмета знижується, і, як правило, учні вчать предмет тільки заради оцінки. Великим досягненням сучасної освіти є право вчителя вільно вибирати різні засоби навчання.

Одним із таких засобів є «проектна робота». Проект – це ідеальний засіб навчання учнів, який враховує їх інтереси і дає повну творчу свободу. Вчитель лише задає тему і виконує роль консультанта, надає допомогу та контролює процес. Це дає змогу кожній дитині проявити себе якнайкраще, заохочує їх до творчих експериментів, творчої роботи.

Так, наприклад, на уроці в 3-му класі з теми «A city you visited» учні розробили проекти про міста які відвідували. Дітьми були представленні фотографії із сподобавшихся їм місць та творчі плакати.

Працюючи над проектом, школярі набувають і розвивають практичні навички спілкування англійською мовою, збагачуючи себе словниковим запасом та дізнаючись багато цікавих фактів.

27.04.18-2jpgЗ метою ознайомлення учнів з процесом випікання хліба та хлібобулочних виробів, розширенням знань дітей про світ професій, 27 квітня учні 2-А класу (кл.кер. – Касіяненко Ю. М.) відвідали хлібозавод «Кулиничі».

Захоплива екскурсія ознайомила дітей із процесом випікання хліба та хлібобулочних виробів від замішування тіста до пакування хліба. Після цього учні потрапили в надзвичайно цікаву, казкову кімнату, де їм показали фільм про історію випікання хліба. Діти спробували себе в ролі маленьких пекарів, після чого на них очікувало приємне чаювання з виробами власного приготування. І наостанок, кожен гість отримав смачний подарунок.

27.04.18-1

27.04.18-3

27.04.18-4

27.04.18-5

26.04.1826 квітня 2018 року до 32-х роковин катастрофи на Чорнобильській АЕС для учнів 1-4 класів були проведені уроки пам’яті.

26.04.18-

26.04.18-1

26.04.18-2 26.04.18-3

Подкатегории